Na, ez kiverte a biztosítékot

 2009.02.15. 11:00

Persze most nem az elektromos áramra gondolok. Hanem átvitt értelemben.

Bizony, az előző bejegyzésemben említett mentális, emocionális tisztulási folyamatban értek olyan impulzusok, amelyek nem hogy azt a bizonyos virtuális biztosítékot verték ki, hanem az egész kapcsolótáblát leégették.

Tragédia? Az! Teljes csőd. Több napon keresztül.

És megtörtént a csoda. Szívesen tenném fel kérdésként, hogy szerinted mi az, de többen jeleztétek, hogy nem igazán kedvelitek ezt a módot. Úgyhogy most egy könnyed lendülettel túllépek ezen a késztetésemen.

Szóval! Li professzor buddhizmusról szóló előadásaiból és az utóbbi pár nap élményeiből leszűrődött valami olyan mély esszencia, amit eddig nem tapasztaltam, vagy legalább is nem értettem, és ami alapján határozottan érzem, hogy sem a biztosítékra, sem a kapcsolótáblára nincs szükség.

Ennyi.

Pont.

Egyelőre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csikung.blog.hu/api/trackback/id/tr31944075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeszencsák edit mária 2009.02.16. 15:58:02

Kedves Laci!

Szerintem sincs szükség sem a biztosítékra, sem pedig a kaocsolótáblára, mert az EMBER tökéletes teremtmény.

Véleményem szerint nincs szükség magyarázatra sem.

Kívánom, hogy az utolsó egy héten még sokat gazdagodjál:Edit

mementó 2009.02.17. 12:26:33

Igaz ugyan, hogy most nem tettél fel kérdést, azért én tippelnék: megvilágosodás, egység-élmény? Nagyon sajnálom, hogy nekem ebben nem lehet részem, pedig az egy hetes böjtöket már többször is beiktattam. Persze tudom, ez más.
Nekem is lenne egy kérdésem: az egy hét alatt folyadékot sem ittatok? Egy pillanatig sem csodálkozom, hogy az átélt élmény hatása fogalmazás-gátló volt.
Köszönjük, hogy az átélt csodák mellett ránk /szegény halandókara/ is tudsz gondolni.
Üdv.
Menkóné Erika

süti beállítások módosítása