Melyik lehet?

 2009.01.12. 15:13

Többen kértétek (különböző módon megfogalmazva), hogy a gyakorlatokról is tudósítsak.

A most befejeződött napunk (Budapesthez képest 7 órával előrébb járunk) kiváló apropót adott ehhez, ugyanis a nap témáját egyetlen gyakorlat jelentette. Nagyon tanulságos!

Visszagondolva az eddig eltelt időre azt kell megállapítanom, hogy összességében is ezzel a gyakorlattal foglalkoztunk kiemelkedően sokat.

Mit gondolsz, melyikkel?

Könnyítésül annyit elárulok, hogy elég az egyes szintben gondolkodni.

Belátom, könnyebb helyzetben vagy, ha már elvégezted a tanfolyamot, ugyanakkor örömmel fogadom bárki tippjét. Tudod, a játék öröméért...

Még egyszer a kérdés, amire várom a tippeket:

Vajon melyik lehet az a Csung Jüan Csikung egyes szintjéhez tartozó gyakorlat, amellyel a pekingi két hónapos tanári kurzus első három hetében kiemelkedően sokat foglalkoztunk?

Ígérem, tanulságos lesz a válasz. Akkor fogod igazán értékelni, ha elgondolkodsz a kérdésen - és tippelsz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csikung.blog.hu/api/trackback/id/tr37872930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitmiért? 2009.01.12. 16:24:37

Szia Laci! én az energianemesítésre tippelnék. Jó ötlet, ha tudsz majd a gyakorlatokról írni. Hogy néz ki egy napotok átlagban? Egy kis pekingi virtuális városvezetés-élménybeszámoló is érdekes lenne. Tegnaptól szmogriadó van Pesten, úgyhogy testvér-város lettünk :-)

jeszencsák edit mária 2009.01.12. 16:43:41

Szerintem: "Nagyfa"
- de ne csak kérdezz!
- Írj már valamit!

saumama 2009.01.12. 17:00:27

Kedves László!

Mindenekelőtt Csikungos Boldog Új esztendőt kívánok !
Nagyszerű ötlet a blog, én mint "szintén kezdő" gratulálok a sikeres elindításhoz!

Szerintem a Nagyfa áll a gyakorlás középpontjában!

TMari 2009.01.12. 22:04:57

Szia!

Én is az energianemesítésre tippelek

Mari

czocher zsolt 2009.01.13. 23:09:21

Szia Laci! Nekem az első gyakorlat ami az eszembe jutott,az a Hsziao csou tien kung /KIS ÉGI KÖR/.További jó gyakorlást és tanulást kivánok.

ptibi 2009.01.14. 23:29:38

Szia Laci!

Szerintem az energia nemesítésről van szó.

vvvvvvvvvvv 2009.01.15. 08:51:23

Kedves Laci!

Szerintem "csak" meditáció, annak elmélyítése.
További jó gyakorlást!
Üdv.
Milics Gizella

Csillag75 2009.01.16. 09:03:50

Nekem két dolog is eszembe jutott.
Első tipp: a nagyfa
második: kis égi kör
mindkettő nagyon fontos sok energiát gyűjhetünk össze, de tán az első fontosabb. Min. időtartama ugye fél óra-->ezt csináltátok két órán keresztül??:)))

mementó 2009.01.16. 12:54:29

Csakis a Nagyfa lehet!
Az email fiókod nem müködik? Irtam Neked, és nem látom, hogy elolvastad volna!
Menkóné Erika
süti beállítások módosítása