Amiről Mary Bush beszélt az előző bejegyzésben, arról már 2007-es magyarországi látogatása idején is tett említést Hszü Ming-tang nagymester.

A következő két perces videó részlet az akkori látogatásán tartott nyilvános előadáson készült, melyben első kézből láthatod és hallhatod az Egyesült Államok Kongresszusában tartott bemutatóról készült felvételt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csikung.blog.hu/api/trackback/id/tr181038888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ayam 2009.04.01. 08:53:12

Voltam egy Szegeden tratott előzetes előadásodon, volt barátnőm, aki el is végezte nálad gyorsan az első és második szintet. Tudtam, barétnőm megerpősítette, hogy nagyon jó, és feltáró erejű a cshikung. Érdekel és hiszek benne. Így nem értettem, miért nem vettem én is rész a tanfolyamon. Miért nem volt meg az a bizonyos utolsó meggyőződés bennem? Már megvan. Kellett a blogod, és az élményeid olvasása ahoz, hogy tudjam, erre kell mennem. Köszönöm!
Remélem hamarosan lesz lehetőségem egy szegedi tanfolyamon részt venni! Immáron ismeretségi körömben is több hasonló vággyal találkozta.
süti beállítások módosítása