Csak a blog olvasóinak!

 2009.01.10. 12:48

Lehet, hogy kapásból felmerül a kérdés benned:
„Hát, ez meg mit keres itt?”

Pont ez lenne az én kérdésem is. Holnapig lehet tippelni:
Ki ő, és mi köze ehhez a bloghoz?

   

Segítségképpen annyit, hogy nagypapája magyar származású, ismert ember volt az Egyesült Államokban. (Sajnos már nincs köztünk...)

Egyébként ez egy (igaz, hogy nagyon amatőr, de azért) exkluzív felvétel.

További kérdésem: kíváncsi vagy-e a teljes felvételre?

Szóval csak holnapig lehet tippelni és szavazni (hozzászólások formájában).

A bejegyzés trackback címe:

https://csikung.blog.hu/api/trackback/id/tr25869017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeszencsák edit mária 2009.01.10. 14:11:57

Engem egyelőre az érdekel, amit kértem illetve kérdeztem. Amíg ezekre választ nem kapok, mnás nem érdekel. Na persze én csak egy vagyok a sok tanítvány közül- nem kell teljesíteni a kérésemet -, de én úgy érzem, hogy a továbbhaladásomhoz nekem erre van szükségem.

Tábori László Lajos · http://8kincs.hu 2009.01.10. 15:08:43

@jeszencsák edit mária: Kedves Edit! Még egy kis türelmedet kérem, és a csikunggal, buddhizmussal szorosabb kapcsolatban lévő bejegyzéseket is felrakom.

Holnap ki fog derülni, hogy az az esemény, amiről ez a videó felvétel készült, csak most tudott megtörténni.

Ha most nem éltem volna a lehetőséggel, akkor máskor sem lett volna már rá módom.
Nem akarom teljesen lelőni a holnapi csattanót, ezért elöljáróban csak annyit, hogy úgy gondolom, nem mindegy, hogyan vélekednek a világban nagymesterünkről és arról a Csung Jüan Csikung rendszerről, amelynek gyakorlására elég sok időt szánunk - még akkor sem, ha a legfontosabb az, hogy a gyakorlás eredményeként javuljon az egészségünk, teljesebbé, minőségibbé váljon az életünk, és szükség esetén a környezetünkben lévő embereknek is támogatást tudjunk nyújtani.

Ha már itt vagyok a billentyűzet előtt, hadd válaszoljak az előző hozzászólásodban feltett konkrét kérdésre.

Nagymesterünk egyelőre naponta 2-3 órás foglalkozásokat tart. A többi időt Li professzor buddhizmusról illetve Hszi professzor taoizmusról szóló előadásai töltik ki.

Ezen kívül reggel 80 perces reggeli tornával kezdjük, este pedig másfél órás közös meditációval fejezzük be a napot.

mendy 2009.01.10. 15:35:58

Tippem: a Nagymester valamilyen rokona lenne a hölgy? Sajnos, nem tudom, hogy van-e családja, de ha nincs, akkor lehet ez a hölgy a feleség-jelölt?
Igen, érdekel a teljes felvétel.

Tábori László Lajos · http://8kincs.hu 2009.01.10. 16:47:36

@mendy: Köszönöm a tippet! Ez most nem jött be.

De lehet újra próbálkozni! :-)

barnavica 2009.01.10. 19:05:58

Sajnos tippem se nagyon van,de szeretném látni a teljes felvételt ha lehet.

István41 2009.01.10. 19:40:46

Köszönöm, érdekel a teljes felvétel.

Titti49 2009.01.11. 00:14:04

A dal nagyon ismerős és nagyon szép!..talán Puccini?...nem tipp mert nagyon nem vagyok benne biztos... Szívesen meghallgatom a teljes felvételt. Érdeklődéssel várom további beszámolóidat.

Egészségóvó 2009.01.11. 09:46:12

Sajnos a dalt nem ismerem, sem a kérdezett személyt, de szívesen meghallgatom az egész felvételt

Zsani(PÉcs) 2009.01.11. 10:12:02

Kedves László!

Nagy jó halgatni a zenét amit küldtél . A tippünk Tom Lantos unokája.?

Üdv Zsani

Patanyó 2009.01.11. 13:59:29

Kedves László!
Nem vagyok buddhista,de tisztelem,és szeretem a buddhizmust.Nem ismerem a történetet,de nekem a kép ezt "küldte"...
"Szerzetes a pillangóhoz: -Ne zavarj! Épp csodát kérek,hogy megerősödjön a hitem!
Pillangó a szerzetesnek: Én vagyok a csoda!"
Szerető üdvözlettel:
Patanyó

trjudit 2009.01.11. 20:02:47

Tipp:
Bartók Béla dédunokája, és a Csodálatos mandarinból énekelt-szerintem.
süti beállítások módosítása